29 Mart 2020 Pazar

Boyama Etkinlikleri







Boyama Etkinlikleri


  Merhaba yeniden. Evde geçirdiğim şu zamanda neler yaptığımı bir bilseniz. Sıkılmaya fırsat bulamıyorum diyebilirim. Gün içinde yapacak o kadar çok şey var ki. Zaman zaman planlamakta zorlanıyorum diyebilirim:) Bugün kendi hazırladığım bir etkinlikle değil, araştırmalarım sırasında çok hoşuma giden bir etkinlik paylaşımı ile geldim. Teaching Resources 'e bizlerle paylaştığı için teşekkür ederiz. Hemen etkinliğimizi paylaşalım ardından nasıl yapacağımızı konuşalım.






 





 1 den 6 ya kadar tüm rakamlara birer renk kodlanmış. Boya kalemlerini yanına al ve sana söylenen rakamları kodlandığı renge boya.

Çok basit bir etkinlik gibi gözükse de küçük yaşlarda rakamlara renk atama yani kodlama mantığına ithafta bulunduğu için ayrıca çok sevdim etkinliği. Tek yapmanız gereken çıktı almanız ve boya kalemlerini yanınıza almanız. 

Ben çok sevdim etkinlikleri. 4 tane ekliyorum. Umarım fayda sağlarsınız. Devamında bir boyama etkinliği ben de hazırlıyor olacağım. Birbirimizden öğrenmeye ve üretmeye devam. Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder