4 Nisan 2020 Cumartesi

Önce Say Sonra Boya



Önce Say Sonra Boya



     Herkese merhaba. Bu aralar arayı biraz açtığımız bir dönem oldu. Yaklaşık bir haftadır yeni bir etkinlik yükleyememiştim. Okullar bizde online olarak açılınca günün planlama düzeni yeniden şekillendi. Ama her şeye vakit bulabilmek mümkün elbet doğru bir zama planlaması ile:)  Umarım iyisinizdir, her şey yolundadır. Bugün hem sayma hem da boyama etkinliği hazırladım sizlere. Çizimler biraz minikte olsa 2 yaş çocuğu bile keyifle sayıp boyayabilir diye düşünüyorum. İlla muntazam bir boyama düzeni oluşturmasına gerek yok. Yeter ki sayma becerisine katkıda bulunan bir etkinlik  olsun bu bile yetecektir. Haydi etkinliğimi paylaşalım :) 







Şeklin içinde  yer alan hayvanların isimlerini konuşabilir, onlarla ilgili birer hikaye uydurabilir ardından sayıp öyle de boyayabilirsiniz. Umarım çok eğlenirsiniz ki ben hazırlarken çok keyif aldım.
Fotoğraflarınızı bekliyor olacağım. Herkese mutlu hafta sonları :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder