8 Nisan 2020 Çarşamba

Etkinlikler





Etkinlik Fotoğrafları


Herkese merhaba. Ben yeni hazırlıklar içerisindeyken, daha önce hazırladığım çalışmaları görmek ve fikir almak isteyenlere etkinlik görsellerini toplu bir şekilde paylaşmak istedim bu yazıyla. Daha önceki yazılarda her etkinliğin PDF'ini ve o etkinliğin nasıl oynanacağını detaylı olarak paylaştım. İnceleyebilirsiniz. Şimdi ise bir arada görme vakti..


                    


    







Çok güzel değiller mi? :) Her etkinliği çıktısını alabileceğiniz haliyle önceki paylaşımlarda bulabilirsiniz. Bu zor zamanlarda etkinlik bulmakta zorlanıyorum diyorsanız bunlar tam sizin için. Küçük yaşlarda öğrenilen rakam olguları geleceğe olumlu anlamda katkı sağlayacaktır. Çocuklar elbet sayıları, rakamları öğrenecekler. Önemli olan sevdirerek, korkutmadan ve sıkmadan olumlu tutum geliştirebilmek. Gerisi zaten güçlü yanları doğrultusunda gelişecektir. Umarım hoşunuza giden etkinlikler olmuştur. Görüşmek üzere. Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder