5 Nisan 2020 Pazar

Rakam Etkinlikleri - 5





Tabloda Rakamlar


Herkese merhaba. Umarım her şey yolundadır. Her gün birbirinin aynısı gibi fakat bugünü bir pazar günü gibi geçirmenin mutluluğunu yaşıyorum ben:) Yapmam gerekenleri erteleyerek geçti anlayacağınız bugün. Geç uyandım, spor yapmadım, diyete pek sadık kalmadım:) , devam etmem gereken uzaktan eğitimi tamamlamadım. Kitap okudum ve film izledim sadece. Yine de mutsuz değilim:) 


Sizlere çok çok basit bir etkinlik hazırladım. Yapmanız gereken tek şey aşağıda bulunan pdf'i renksiz çıktı almak ve kesmek. Bir de ponponlara veya top şekline getirilmiş oyun hamuruna ihtiyacımız var. ( belki top şekline getirmezsin o da olur :) 






Gördüğünüz gibi etkinliğimiz yine rakam pekiştirme üzerine. Rakamların önemini bu yaşlarda kavratmak çocuklarınızda matematik algısına olumlu yatırımlar yapacaktır. Seçtiğiniz bir rakam kadar tabloya ponpon veya hamur yerleştirmek çocuğunuzun yapacağı tek şey aslında. Umarım fayda sağlarsınız. Herkese mutlu haftalar dilerim. Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder