26 Mart 2020 Perşembe

Rakam Etkinlikleri - 4





Rakam Etkinlikleri




  Herkese merhaba. Okulların açılma tarihinin 30 Nisan 2020 ertelenmesinin ardından bizde de okul sürecinde yoğunluk başladı. Öğrencilerimizi çok özledik. Onların sesini duymak bana çok ama çok iyi geldi. Aslında  bu süreç bana çok tatil gibi gelmediğinden zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum. Çalışmak bana iyi geliyor:)




Çok sevdiğim bi etkinlik var yine. Rakam etkinliklerinde artık sona yaklaşıyoruz. Artık biraz daha büyük yaş grubu çocuklara etkinlik hazırlayacağım. Atölyelerde biz bu etkinliği dil çubukları ve mandallarla oynuyoruz. Ben sizlere iletebilmem adına benzerin PDF olarak hazırladım. Umarım keyifle oynar çocuklarınız. Haydi etkinliği paylaşalım ;)






Oyunumuzun ismi Kayıp Rakamlar. Öncelikle PDF i indirin ve iki sayfanın da çıktısını alın. Hem kartları hem de rakamları kesin. Rakamların hepsini kullanmayacaksınız ama olsun:) ardından ritmik sayarak eksik rakamı bulun ve yuvarlak rakam kartı ile boşluğu doldurun.



Eğlenceniz bol olsun. Sevgiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder