24 Mart 2020 Salı

Rakam Etkinlikleri - 3






Rakam Etkinlikleri


  Herkese yeniden merhaba. Bu etkinlikler sayesinde her akşam buluşuyor olmak çok güzel:) Ben buraya bu çalışmaları eklerken çok keyif alıyorum. Böylelikle vakit bulabildiğim bu günlerde kendime bir arşivde oluşturmuş oluyorum hem. Bu çalışmaları hazırlarken ayrıca program bilgilerimi de pekiştiriyorum. Bana çok fayda sağlıyor anlayacağınız:) Çalışmaya, üretmeye devam ediyoruz o zaman. Bundan önceki iki paylaşımın temasından devam ediyoruz yine. 3 - 5 yaş grubu rakam etkinlikleri yine. Haydi etkinliğimizi paylaşalım ardından nasıl oynayacağımızı anlatalım.









Oyunumuzun ismi rakam boyamaca:) Öncelikle PDF'i indiriyoruz ve çıktısını alıyoruz. İhtiyacımız olan kulak çubuğu ve parmak boyası. Yanında yazan rakam kadar karelerin içini kulak çubuğu sayesinde nokta şeklinde boyuyoruz. Bu kadar. Çok eğleneceğinizi eminim:)


Umarım keyifle faydalanırsınız. Şimdiden iyi eğlenceler herkese. Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder