19 Temmuz 2013 Cuma

Mekan: Süleymaniye'nin ara sokaklarında AĞA KAPISI





                                                                       AĞA KAPISI
    
           Tüm ihtişamıyla yanından geçtiğiniz Süleymaniye camisinin arka sokaklarına kalıyor şu belki de bir çok arkadaşınızdan duymuş olduğunuz Ağa Kapısı. Lalezar çay bahçesinin önünden geçerek vardığınız yolun sonunda Mimar Sinan Türbesi karşılıyor sizi işte türbenin alt sokağından girip ilk soldan sapınca göreceksiniz tabelasını.  Bulduğumuza çok sevinerek giriyoruz 4 katlı binanın ilk katına. Yukarı katlara çıkmak istiyoruz manzaranın güzelliğine güzellik katalım diye. Atmosfer muhteşem. Menümüz geliyor,  birbirinden güzel isimleriyle bitki çayı sevdalısı olan ben kendimden geçiyorum J




      

                Karar veremiyorum, hepsini hepsini denemek istiyorum bi anda. Bi yandan da gözüm muhteşem İstanbul manzarasında. Adeta büyüleniyorum. Havanın berraklığı, manzaranın kenarında masa buluşumuz tüm güzellikler bizimleydi o gün. Yüzümüz gülsün diye J Öyle manzaraya fazla fazla para ödediğimiz yerlerden de değil  Ağa Kapısı. Hakettiği gibi. Karadut çayına bayıldım. Sonra bahar çayı tam biz bitki çayı severlere özel. Gidin, manzaraya dalın, temiz havayı soluyun, mutlu olun. Biz fazlasıyla olduk J

                                               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder