13 Temmuz 2013 Cumartesi

İlk mekan: Çerkez Mutfağından FICCIN



 
                                                                      FICCIN
     Hep aynı yemekleri  yemekten sıkıldım değişik tatlar arıyorum diyen herkes  Çerkez mutfağını keşfetmeye  Fıccın’ a uğramalı. Adını Çerkez mantısından alan Fıccın bir adet lokantadan oluşmuyor. İstiklal caddesinde Kallavi sokakta boydan boya 4 lokanta aslında. Bi nevi Fıccın Sokak J Bir mutfakta pişen yemekler siparişe göre dağılıyor.  Biz insan yoğunluğunun fazla olduğu ilk Fıccın’a attık kendimizi. Garsona sormadan da edemedik tabi. Buraya  gelenler en çok ne yemeyi sever diye?  İlk gelişimiz, ardından isminin ilgi çekiciliği sebebiyle ben hemen Fıccın söyledim. Yiyebileceğimi bilsem menüdeki  daha öyle çok şey de kaldı ki gözümJ

   Fıccın incecik iki adet elde açılmış hamur arasında kıymanın olduğu Çerkez böreği. Ben bayıldım. Tabağı gördüğümde ben bunu nasıl yerim ki, kalacak mı ki derken  nasıl son parçayı kestim hiç  anlamadımJ
       
 
 


    Bir dahaki gidişime de hemen ne yiyeceğimizi  belirledik bile. Mantarlı kaşarlı Kallavi börek. Bulunduğu sokağa özel olmalı. Fiyatlar normal, olması gerektiği gibi. Öyle abartı hak etmediğinden fazlası  değil. Bayıla bayıla yediğimiz Çerkez böreğimiz  12TL mesela. İstiklal’de turlarken hem bi soluklanmak, hem de değişik tatlara yer vermek adına Fıccın a gitmenizi fazlasıyla öneririm J

 
 
 

1 yorum: