13 Temmuz 2013 Cumartesi

Blog'umm


  Yorucu bir senenin ardından, tatilde olunca ben, boş durmak gelmiyor tabi içimden. İşte tam da bu vakit blog açma kararı alıyorum.  Okuyorum, öğreniyorum, geziyorum bir de bu öğrendiklerimi paylaşacağım bir ortam olsun istedim. Genellikle internette dolaştığım zamanlar blog incelemek sevdiğim uğraşlardan. En çok ilgimi çeken bloglar ise kültür sanat ve gezi hakkında olanlar. İşime yarayacak öyle çok bilgi ediniyorum ki vazgeçilmez oluyor böylelikle blogları takip etmek bende..

   İşte tüm bunların sonunda bende içimden gelenleri içimden geldiği gibi paylaşacağım, okuyanlara bi nebze de olsa fikir vereceğim, bilgi sahibi olacakları bir blog edinmek istedim. Umarım ilginizi çeker ve takipte kalırsınız. Çok yeniyim. Öğreneceğim tonla şey var. O yüzden daima takipteyim bende. Siz de kalın.. :)
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder