29 Temmuz 2013 Pazartesi

Mekan: Israrla gidiniz! GALATA KONAK CAFE





                                          
                                                     GALATA KONAK CAFE

           İstanbul' da en güzel manzara nerden izlenir diye sorsanız bana ilk aklıma gelecek yer Galata Konak Kafe olur sanırım. Şöyle İstiklal'den kendinizi tünele doğru kaptırdığınız zaman, Galata karşılayacaktır sizi biraz sonra. Çok seviyorum o yolda yürümeyi. Kulenin dibindeki sola doğru olan sokaktan inince de tabelasını göreceksiniz zaten. Mimarisi pek hoş. Asansörü de öyle. Son merdiveni çıkıp, başımı kaldırdığımda inanamıştım bu eşsiz güzelliğe:)

 

 




      Gündüzü ayrı güzel, gecesi ayrı güzel İstanbul'un... Galata'yı, kulenin yakınlarını çok seviyor olmam mı burayı böyle sevmeme sebep diyorum fakat o ne güzel manzara, o ne güzel İstanbul:) Bir yanı Boğaz köprüsü, bir yanı Eminönü, Topkapı Sarayı, Haliç, bir yanında da tüm ihtişamıyla sanki bana göz kırpan Galata Kulesi.. Tüm bu saydığım güzellikleri aynı anda görebileceğiniz bir yer burası. Çayınızı yudumlarken, manzarayı izlemeye doyamayacaksınız.. Çay 3,5 tl, bitki çayı ise 5 tl. Fiyat bilgisi de vermiş olalım.  İstanbul'u gezmek için gelen arkadaşlarınızı götürebileceğiniz ilk mekan olarak belirleyebilirsiniz burayı. Vakit kaybetmeden listenize yazın ve bu güzelliği doya doya yaşayın. İyi seyirler :))
 
 
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder