29 Haziran 2015 Pazartesi

Ramazan Postası




                             KOCAMAN BİR GÜLÜCÜK



   Yepyeni bir haftanın ilk gününden herkese selamlar:) Ara ara yağan minik yağmurlar, gök gürültüleri ve zaman zaman gelen toprak kokusu eşliğinde yine bir şeyler yazıyorum ben. Biraz evvel Yonca Tokbaş'ın köşe yazısını okudum. Her okuduğumda beni heyecanlandırır yazıları yine öyle oldu. Kafa tatilinden bahsediyor. Bedenimizin, ruhumuzun ve kalbimizin öyle ihtiyacı var ki böyle bi molaya. Hiç bir şeyi kendimize dert etmeden, huzur dolu ve şikayet etmeyen insanların yanında, sadece içimizden gelenleri yapacağımız bi kaç güne hepimizin ne de çok ihtiyacı var.


   Ben şu aralar ruhunu fazlaca dinlendirenlerdenim. Kafa tatili, gülüşüme, ruhuma, aklıma ve en çokta cildime çok ama çok iyi geldi. Tüm bunlar olurken kendim için gerçekleştirdiğim aktivitelerin gücünü unutmamakta fayda var. Onlar olmasaydı olmazdı:) Bu aşamada hiç yalnız olmadım. En büyük destekçim ise biricik kardeşim Ceyda idi. :)


1) Boyama kitabı: Daha önceki yazılarımda yetişkinler için olan boyama kitabı Esrarengiz Bahçe'yi hemen temin etmeliyim diye bahsetmiştim. Ve rengarenk boya kalemleri de tabi. Ceyda, annem ve ben kendimizi öyle kaptırdık ki boyamaya bu renkli dünya bizi çabucak sardı sarmaladı. İtiraf etmeliyim ki annem çabuk sıkıldı. Biz tam gaz boyamaya devam. Terapi gibi resmen bağımlılık yapıyor. Çok güzel boyayan kişiler var. Araştırmaya da devam tabi bi yandan. Olmazsa olmaz. Bence en kısa sürede kendinize boyama kitabı ve boya kalemleri temin etmelisiniz. Biz söylüyoruz:)



 




2) Salatalık Tohumları: Bahçe işleri hakkında hiç bir zaman bilgi sahibi olmadık. Geçenlerde Ayla teyze üzerinde olmaya yüz tutmuş çilek dolu çilek saksısı verince ve o çileklerin olgunlaştıktan sonra dalından koparıp yediğimiz de tadına doyamayınca heves ettim tabi. Ve salatalık ektim saksıya. Her gün onları suluyorum ve büyümelerini çocuğummuş edası ile keyifle izliyorum. Her gün uyandığımda ilk gittiğim yer salatalık saksılarım oluyor. Ve 4 güne kocaman oldu şekerler:)



Ekim Günü

3. gün

                                                
5. gün


3) Okuma Kitapları: Okunmaya fırsat bulunamayan, hep okumayı istediğim, hediye edilen ne kadar romanım varsa attım çantaya. Buraya gelirken zaten elbiseden çok hobi eşyalarım yer kapladı. Ne doğru bi kararmış hakikaten. Şu 10 güne 4 tane de kitap sığdı. Ceyda ve annem de eşlik ediyorlar tabi. Dönüşümlü olarak bitiriyoruz kitapları amaç okunmadık kitap kalmasın:)

   Satranç - Stefan Zweig
   Küçük Prens ( başucu kitabı )
   Ruhi Mücerret - Murat Menteş
   Kafamda Bir Tuhaflık - Orhan Pamuk ( devam hala )







4) Tatil ve Rota Planları: Bu kısım en sevdiğim. Yapmaktan hiç bıkmadığım en güzel planlar tatil planları. Hiç bıkmam. Kim bıkar ki :) Tavsiyelere açığım güzel insanlar:)


    Ben yazımı bitirine kadar kara bulutlar gitti, güneş açtı, yaz geldi resmen:) Yine içimden geldiği gibi, sakince bir yazı oldu bu. Paylaşmak güzeldir diye düşünerek son vereyim sözlerime. Kafa tatilimiz güzel, keyfimiz çakır, tatil planlarımız bol olsun:) Sağlıcakla..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder