6 Ocak 2015 Salı

Gülümse ve Çok Sev !


                               
       
                                      Gülümse ! :)                

       Uzun zamandır vermiş olduğum aranın özrü mahiyetinde ama yepyeni yılın da ilk yazısının heyecanı ile başlamak istiyorum sözlerime.. Karlı bir İstanbul gecesinden herkese selamlar :) Ben bugün kar tatilini kâr tatiline çevirenlerdenim.          


      Yepyeni bir yıl, yepyeni başlangıçlar, en güzel dilekler.. Vee ben bu yılımdan da yine hep en çok gülümsemeyi diliyorum.  Hangi duygular içerisinde olursam olayım  unutmayı hiç istemeyeceğim, içimden gelerek, canı gönülden yaptığım hem de ne çok sevdiğim eylemdir gülümsemek ! :) Gülümsemek benim hayat felsefem, yaşam tarzım. Ve ben güldükçe; aklımın berraklaştığını, içimin daha da çok renklendiğini, kalbimle aklımın aynı dili konuştuğunu çok iyi biliyorum.                                                                                         

                
                  



        Hayal etmek, düşünmek tek başına yetmez. Harekete geçmek ve ertelememektir aslolan. Vee ben bu yılımda da fikirlerimi ertelememeyi diliyorum. Sonucu ne olursa olsun, denemekten vazgeçme ve hayallerinin peşinden koş !  Neyi çok istedin de başaramadın :)         

      " Hiç bir zaman şu bulunduğum durumdan daha fazla vaktiniz olmayacak " demişti bir söyleşisinde yazar. Hiç aklımdan çıkmaz bu söylediği. Öyle haklı ki. Hep vaktimizin olmadığından şikayet ederiz. Ama aslında en çok vaktimizin olduğu zaman şu an ! Şöyle düşünüyorum da okumaya neredeyse en az vakit ayırdığım yıl olmuş 2014. Kızdım kendime... Hep bahaneler bulmuşum ve ertelemişim. Bu yıl erteleme ve daha çok oku !


Gerçek sevgi.. Ben bu uğurda öyle şanslıyım ki.. Tüm yolculuklarımda benimle olan, yanında huzur bulduğum, her gün kendisinden yepyeni şeyler öğrendiğim bi yol arkadaşım var. Ve yepyeni yılda da bi ömür yanyana olmayı diliyorum :)



           Gezgin ruhumuz hep benimle olsun istiyorum yine bu yılda da :)                                       



Gülümseme bulaşıcı, sizlere de en güzel önerim olacaktır bu gece.. Haydi hayatın tüm olumsuzluklarına inat, tüm zorluklara, enerji emici kişilere, mutsuzluklara inat gülümseyin ! Göreceksiniz ki nasıl da yepyeni başlangıçlar sizinle olacak:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder