11 Ağustos 2013 Pazar

Kitap: Ahmet Ümit BEYOĞLU RAPSODİSİ





                    
                                    
                                          AHMET ÜMİT BEYOĞLU RAPSODİSİ

                       
Şu sıralar tam da Ahmet Ümit'in kitapları eleştirilirken yazarın yakın bir zaman da okuduğum Beyoğlu Rapsodisi adlı kitabını sizlerle paylaşmak istedim. Polisiye romanlarını çok severek okurum. Annem ben küçükken - kendisi kitap kurdudur- Agatha Cristie' nin romanlarını okurdu sürekli beni de ondan merak sarardı hep. Böyle başladı zaten kitap sevgim benim ve o zamandan bu zamana devam eder mutlulukla:) İşte tüm bunların yanında Agahta Cristie'nin kitapları tadında hem de Türk bir yazardan böyle güzel bir kitap okumak mutluluk verici.
 
 
 
 
Ahmet ÜMİT
 
 
 
       Bu kitap yazarın ilk okuduğum romanı değil. Üniversite yıllarında Bab-ı Esrar adlı kitabını okumuştum ve onu da severek okumuştum. Anlatımı doğal yazarın söylemek istediğini net bir dille aktarıyor okuyucuya. Yani Ahmet Ümit size tavsiye edebileceğim yazarlar arasında. Okumaktan keyif alacaksınız.
 


 
 
 
Çarpıcı bir roman, bir çırpıda soluksuz okuyacağınıza eminim. Polisiye severler için harika bir eser. Beklenmeyen bir son sizleri beklemekte! İyi okurlar.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder